×
  • Насловна
  • Вести
  • Регион
  • Македонија
  • Спорт

  • Видео

  • Колумни
  • Интервју

  • По допрен глас
  • Репортажи
  • Ретроспектива

  • Погранична хроника
  • Фото вест - Ваша пошта!

  • Дезинформации
  • ПРОВЕРКА НА ФАКТИ:КОВИД-19
  • Проверка на факти: реформи кон ЕУ

  • Контакт
  • Политика на приватност
  • Импресум
  • Маркетинг стратегија
  • Понуда за рекламирање

  • „Чистота“ воведе телефонска линија за поплаки на граѓаните

    19.11.2019 09:58 | KumanovoNews

     Забелешките и проблемите кои ги имаат корисниците на услугите на ЈП „Чистота и зеленило“, ќе можат да ги пријават на телефонски број само за таа намена.

    „Чистота“ воведе телефонска линија за поплаки на граѓаните

    Од јавното претпријатие ги повикуваат граѓаните сите поплаки и потреби во врска со работењето на јавното претпријатие да ги пријават на телефонскиот број 072/314 502.

    Воведувањето на телефонска линија за оваа намена има за цел да се лоцираат проблемите директно од граѓаните и што побрзо да се решаваат.