×
  • Насловна
  • Вести
  • Регион
  • Македонија
  • Спорт

  • Видео

  • Колумни
  • Интервју

  • По допрен глас
  • Репортажи
  • Ретроспектива

  • Погранична хроника
  • Фото вест - Ваша пошта!

  • Дезинформации
  • ПРОВЕРКА НА ФАКТИ:КОВИД-19
  • Проверка на факти: реформи кон ЕУ

  • Контакт
  • Политика на приватност
  • Импресум
  • Маркетинг стратегија
  • Понуда за рекламирање

  • ЦИД: Рекламите можат и штетно да влијаат на граѓаните

    24.06.2014 06:40 | KumanovoNews

     Дел од рекламите кои се емитуваат на медиумите штетно влијаат на здравјето на луѓето.

    ЦИД: Рекламите можат и штетно да влијаат на граѓаните

    Ова го тврдат од Центарот за меѓукултурен дијалог и сметаат дека рекламите за цигари, алкохол, лекови, брза храна и други производи, граѓаните треба да ги примаат со доза на резерва.

      - Често се среќаваме со реклами за алкохол, а знаеме дека тој не е добар за нашето здравје. Самиот маркетинг ни кажува дека со алкохол ние имаме забава и по некоја логика луѓето очекуваат кога има забава да има и алкохол. Таа порака сакаме да ја смениме. Истото се однесува на филмската и музичката индустрија во која имаме идоли, ги гледаме и сакаме да личиме на нив. Од нив добиваме перцепција како треба да изгледа женското тело, дека треба да држиме диети - вели Викторија Маневска, координатор на волонтерите во ЦИД.

    Граѓаните одговараа на прашања за тоа колку ги следат медиумите и колку им веруваат на рекламите.

    На штандот имаше и кутија за донации и граѓаните можеа да донираат за волонтерскиот клуб на ЦИД.