500x100-1
23. 11. 2019 11:00

Три начини како да се справите со надуеноста на стомакот

Три начини како да се справите со надуеноста на стомакот

Надуеноста не само што може да направи нашиот стомак да изгледа поголем, туку може да предизвика и непријатно чувство, а воедно и болки во стомакот. Најчесите причини се наоѓаат токму во неправилната исхрана и недоволната физичка активност.

* Три начини како да ја избегнете надуеноста на стомакот:

1. Избегнувајте обилни оброци и мрсна храна

По обилен ручек, нормално е вашиот стомак да изгледа надуен, затоа се препорачува  да се јаде почесто, но количински помалку. Мрсканата храна се вари многу поспоро и со самото задржување во организмот може да придонесе за чувство на надуеност. Обидете се да не брзате додека јадете, затоа што на тој начин голтате многу поголемо количество на воздух и сето тоа не само што ќе ви предизвика непријатно чувство туку и појава на зачестени гасови.

2. Избегнувајте производи кои предизвикуваат надуеност

Доколку имате ваков проблем, тогаш е препорачливо да се избегнува храна која тешко се вари. Иако постојат неколку вида храна кои најчесто предизвикуваат надуеност, сепак не се исклучува и можноста дека кај вас може да предизвикува надуеност и некоја друга храна, затоа направете си листа.

* Неколку видови на храна кои предизвикуваат надуеност:

- грав;

- леќа;

- млечни производи, особено ако имате проблем со лактоза;

- житарките иако се здрава храна, некогаш можат да бида причина за надуеност затоа што имаат големо количество на растителни влакна.

*Доколку вашиот организам не поднесува лактоза, фруктоза и глутен, обидете се да ги избегнувате.

3. Пијте вода и вежбајте

Со пиењето на водата вие придонесувате за побрзо исфрлување на напотребните материи од организмот, а со самото вежбање ги стимулирате цревата со што може да се придонесе и за намалување на гасовите во стомакот.