×
  • Насловна
  • Вести
  • Регион
  • Македонија
  • Спорт

  • Видео

  • Колумни
  • Интервју

  • По допрен глас
  • Репортажи
  • Ретроспектива

  • Погранична хроника
  • Фото вест - Ваша пошта!

  • Дезинформации
  • ПРОВЕРКА НА ФАКТИ:КОВИД-19
  • Проверка на факти: реформи кон ЕУ

  • Контакт
  • Политика на приватност
  • Импресум
  • Маркетинг стратегија
  • Понуда за рекламирање

  • „Чистота“ воведе телефонски број за поплаки на граѓаните

    25.12.2021 11:20 | Сузана Николиќ

    ЈП „Чистота и зеленило“ од Куманово отвори телефонска линија на која кумановци ќе можат да ги пријават проблемите во работењето на претпријатието.

    „Чистота“ воведе телефонски број за поплаки на граѓаните

    Директорот Даниел Стојчевски вели дека на тој начин ќе бидат поблиску до граѓаните и ќе можат поефикасно да реагираат на нивните забелешки.

    Во служба на граѓаните ќе биде телефонскиот број 072/314-502, секој работен ден од 7 до 15 часот.

    „На овој начин полесно ќе комуницираме со граѓаните и очекуваме за сите пропусти и недостатоци што ги имаме во работењето да ни бидат укажани. Во координација со надлежните служби ќе се организираме и ќе постапуваме по поплаките, односно ќе се излезе на терен што е можно побрзо и ќе се интервенира.  Упатуваме апел до граѓаните да ја користат оваа телефонска линија за подобрување на квалитетот на нашите услуги“, вели Стојчевски.

    Поплаките првенствено треба да се однесуваат за пропустите при изнесување на сметот од домаќинствата и правните субјекти, како и фрлање на ѓубре на јавни површини.