×
  • Насловна
  • Вести
  • Регион
  • Македонија
  • Спорт

  • Видео

  • Колумни
  • Интервју

  • По допрен глас
  • Репортажи
  • Ретроспектива

  • Погранична хроника
  • Фото вест - Ваша пошта!

  • Дезинформации
  • ПРОВЕРКА НА ФАКТИ:КОВИД-19
  • Проверка на факти: реформи кон ЕУ

  • Контакт
  • Политика на приватност
  • Импресум
  • Маркетинг стратегија
  • Понуда за рекламирање

  • Бесплатниот градски превоз во Куманово ќе продолжи до крајот на годината

    31.10.2023 12:54 | Оливера Пешевска

    Субвенционирањето на градскиот автобуски превоз во Куманово ќе продолжи во ноември и декември, односно до крајот на 2023 годината и ќе ја чини општината повеќе од еден милион евра. Одлуката на Советот беше усвоена со 18 гласови „за“, седум „против“ и четворица „воздржани“.

    Бесплатниот градски превоз во Куманово ќе продолжи до крајот на годината

    Советникот Миле Андоновски од Партија на пензионерите потсети дека општината одвојува пари за превозот, без издржана анализа какви се резултатите од оваа мерка.

    „Моја дилема не е дали треба да има линиски превоз и тој да се субвеницонира, туку дали ние треба да дозволиме и дали смееме дури и во недостаток на основна контрола и увид во трошењето на парите на граѓаните да гласаме одлуки со кои нетранспарентно и незаконски се трошат буџетски средства на штета на граѓаните. Во овој проект сите бевме втурнати на инсистирање на градоначалникот без соодветна подготовка, без анализа и со многу дилеми. Се прави обид преку колективен орган да се легализира нерационално и неодговорно трошење на народните пари и нивно одлевање во приватни џебови, а за политичка промоција на поединци“, истакна советникот Андоновски.

    Тој потенцираше дека за него ова е сомнителен проект, во кој се фрлени пари на сметка на нереализирани проекти од есенцијално значење на граѓаните. Истовремено не се подобрени услугите кои ги пружа општината и претпријатијата, не се изградени водоводни мрежи, не е изградена канализација, не се направени и реконтруирани улици кои ќе служат со децении.

    „За една година се потрошени 1 милион евра, за наводни 13 илјади превезувања дневно, што не мора да значи дека се исто толку патници и тоа без никаков документ и доказ“, потенцираше Андоновски.

    Според советникот Дарко Митевски идејата беше да се овозможи што поголем број граѓани да го користат јавниот превоз и тоа да им стане навика.

    „Вработените од општината направија, во првата половина од октомври активна контрола да се види потребата на граѓаните и утврдија дека најголем број на патници се во оние автобуси од периферијата до центарот каде има поголем број населби, и особено од 6.30 до 10.30 и за назад од 12.30 до 16.30 часот бројот на корисници дури е и поголем од капацитетот тна автобусите“, потенцираше Митевски од „За наше Куманово“.